niedziela, 11 czerwca 2017

Naruto - bohaterowie

Poproszono mnie o zrobienie małej galerii, więc ją robię. Aktualnie będą to same zdjęcia, a w przyszłości może dodam małe opisy. Nie powiem, ale ze mnie jest lekki leń, więc przepraszam, jeśli wyjdzie to słabo. A więc zaczynamy!

Naruto:                                                                                               Sasuke:                            
Znalezione obrazy dla zapytania naruto uzumaki                                                  Znalezione obrazy dla zapytania sasuke

Sakura:                                                                                      
Znalezione obrazy dla zapytania sakura haruno 

Natsumi:                                                                       Hitomi:
Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna z Uchiha                                           Podobny obraz
(Coś tego typu. Ze mnie malarz żaden, a                    (Najbardziej podobna, jaką znalazłem.
szukałem trochę)                                                       Dodajcie sobie oczy Hyuga, a będzie jak znalazł)

Shibiki:
  Znalezione obrazy dla zapytania anime blond włosy chłopak
(Wstydu mi oszczędźcie, proszę!
Wklejcie brązowe oczy i będzie jakoś znośnie.
Reszta znalezionych była do niczego.)

Shikamaru:                                                                     Ino:
Podobny obraz                                     Znalezione obrazy dla zapytania ino

Choji:
Znalezione obrazy dla zapytania choji akimichi

Neji:                                                                               Lee:
Znalezione obrazy dla zapytania neji hyuga                                          Znalezione obrazy dla zapytania rock lee

Tenten:
Znalezione obrazy dla zapytania tenten

Kiba:                                                                            Shino:
Znalezione obrazy dla zapytania kiba inuzuka                                   Znalezione obrazy dla zapytania aburame shino

Hinata:
Znalezione obrazy dla zapytania hinata hyuga

Aktualnie to tyle! W przyszłości postaram się zwiększyć ilość postaci, ale myślcie, że zrobię to zaraz. Mówiłem, leniem lekkim jestem. ;)
Mam nadzieję, że mimo wszystko się to przyda.
                       

2 komentarze:

  1. No! Teraz mniej więcej mam wgląd na to, dzięki ;) Jeśli nie zapomnę, postaram się poprawić te zdjęcia na komputerze (oczy).

    OdpowiedzUsuń